
V první části přednášky s námi experti z Future Sales sdíleli mnoho metrik a unikátních pohledů, které dobře vykreslily význam přítomnosti na LinkedInu, vymezení od ostatních sociálních sítí a i něco historie. Probrali jsme i perspektivu firemních profilů oproti profilům osobním, samozřejmě jsme se stihli pověnovat i strategii pro studentské profily.
Hlavní část večera byla spíše workshopová. Prodiskutovali jsme význam profilové a úvodní fotografie, naučili jsme se přidat jazykové varianty profilu a dozvěděli jsme se, proč jako defaultní variantu nastavit angličtinu, změřili jsme si Social Selling Index a mnoho dalšího. K dotazech jsme se dostali až k možnostem formátování textu v příspěvcích.
Při závečerném networkingu účastníci dál pokračovali v diskuzi na téma dovedností a jak co nejlépe vystavět svůj profil pro nadcházející praxe. Báječná Kája ještě dlouho zodpovídala všechny naše dotazy.
Už se těšíme na další akci v dubnu!
Text: Magdalena Marie Podrazilová [podm08@vse.cz]
Fotografie: Martin Weinpold